De cursus Time Management was voor mij een echte eyeopener

Ik kwam dagelijks tijd te kort in een dag en verloor het overzicht waardoor prioriteren haast onmogelijk werd. Het resultaat was een chaotisch, overprikkeld brein. Kortom: HELP! Actief op zoek gegaan naar iets wat mij hierbij zou kunnen gaan helpen. Uiteindelijk terecht gekomen bij de cursus Time Management van Tijdwinst.com welke voor mij een eyeopener is geweest. Ik pas de tips en tricks dagelijk toe en lees regelmatig het naslagwerk na. Kortom: DOEN!

Praktisch en direct werkbaar

Een positieve en energieke training die goed aansluit op de beleving en waarvan je direct het idee hebt dat je verschil kunt maken. Ik weet nu meer over hoe zwaar het is om constant je concentratie te verbreken, dat is een goede stok achter de deur. Verder hebben we geleerd hoe je eerst overzicht maakt in je taken en projecten en hoe je vervolgens (realistisch!) prioriteiten aanbrengt. Ik ben enthousiast.

Onwijs leerzaam

Ik heb veel geleerd en ook heel veel aanvulling op wat ik al deed. Los daarvan was de training ook erg leuk om te volgen.

veel praktische tips die direct toepasbaar zijn

Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.

Zeer leerzaam

Een dag-training gevolgd bij Tijdwinst en een zeer leerzame dag beleefd met trainer Patrick. Ik zou een ieder die meer handvaten nodig heeft om zijn of haar tijd efficiënt in te delen aanraden om een dergelijke training te volgen. De training wordt op een leuke en interactieve manier gegeven.

Was heel interessant

Het was interessant, ook bepaalde tips meteen meegenomen. Ik ben ook van plan om sommige apps te gaan downloaden.

Een zeer zinvolle waardevolle dag!

Een zeer zinvolle en waardevolle dag waarin de theorie heel duidelijk besproken werd en gelinkt werd met de praktijk. Praktische tips en voorbeelden. Een zeer fijne trainster die goed aanvoelde waar het om draaide in de praktijk bij de cursisten en hier goed op in kon spelen!

Inzicht gekregen in mijn valkuilen

Deze cursus heeft er voor gezorgd dat ik bewuster ben wat mijn valkuilen t.o.v. time-management zijn.

Uitermate nuttige cursus, een aanrader.

Gisteren heb ik de cursus timemanagement gevolgd. Op een heldere manier zijn we meegenomen in de materie van timemanagement. Goede uitleg van de theorie ondersteund met duidelijke voorbeelden. Tussendoor handige technische tips en persoonlijke aandacht. De dag vloog voorbij. Naar huis gegaan met voldoende kennis om mijn werk efficiënter en met minder stress in te richten. Bedankt David voor de fijne manier van lesgeven en voor het delen van jouw kennis en ervaring.

Energieke en informatieve cursus die veel handvaten biedt om je time-management te verbeteren

Duidelijke punten waarbij je in de spiegel leert kijken en je time-management te verbeteren.

Deze training was erg nuttig!

In deze training krijg je heel veel nuttige informatie en tips over tijdsbesparing aan de hand van voorbeelden die vaak specifiek op de cursist zijn toegesneden.

Leerzaam en leuk!

Op dinsdag 10 september heb ik de training 'feedback geven en ontvangen' gevolgd. Ik heb veel geleerd en goede handvaten gekregen. Patrick, wat doe jij dit toch fantastisch! Bedankt!

Veel geleerd van bevlogen trainer

Ik ben erg enthousiast over de cursus Feedback Geven, van TIJDwinst.com . Veel van de theorie kende ik al uit eerdere trainingen, maar het werd heel goed uitgelegd, en met leuke praktische oefeningen toegepast, waardoor ik echt het idee heb dat ik er veel van heb geleerd.

eyeopener

Het was een fijne training waar ook bruikbare tips worden gegeven, tevens word er een spiegel voor je gehouden. De trainer Job Baart de LA Faille is ook een fijn persoon die voor de klas staat met de nodige ervaring.

Hele goede duidelijke training met veel variatie. Absoluut niet saai.

Duidelijke training gegeven door David. Voldoende ruimte voor vragen tussendoor met iedere keer weer een link naar het volgende onderwerp. Indien de aandacht verslapt, wordt er snel weer overgegaan naar een ander onderwerp, zodat iedereen weer bij de les is. De dag is voorbij gevlogen. Heel veel nieuwe inzichten gekregen in het dagelijks besteden van mijn tijd.

Aanrader - HET voorbeeld hoe 1 dag training heel veel verschil kan maken

Mijn doel was sneller door stukken kunnen lezen. Dit is zeker geslaagd. Als bonus kreeg ik ook nog tools om beter namen te kunnen onthouden en snel een mind map te kunnen maken. Ik moest lang reizen (5.15 van huis weg en tegen 20.00 uur thuis) maar dat was het zeker waard.

Direct profijt van opgedane kennis

De eendaagse training op locatie was bondig en zeer efficiënt opgezet, met een goede uitleg, fijne oefeningen en veel praktische tips die direct toepasbaar zijn. Vanaf aanmelding tot na de training top en professioneel geregeld en verzorgd.

Hele leuke en leerzame training.

Ik volgde de training Snellezen, omdat ik eerder al erg positief was over de Time Management training van Tijdwinst, en ook deze is mij erg goed bevallen. De inhoud van de training is goed te volgen, met een goede afwisseling van theorie en toepassing. Ik zou de training Snellezen zeker aanraden!

Alles in 1 dag op een rij!

Allemaal nuttige theorie beknopt in 1 dag behandelt, deel opfrissing deel nieuwe handvaten!

Uitstekende cursus

Op 5-9-2024 heb ik de cursus time management gevolgd gegeven door Daan. Ik heb diverse methodes aangereikt gekregen om me te helpen in het werk. Daarnaast probeert Daan ook mee te denken vanuit je functie om het nog concreter te vertalen naar je eigen werk.

Ontzettend praktische training die beklijft

Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.

leuk en informatief

duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering

De investering waard

De cursus time management gaf mij praktische handvatten. Ook op persoonlijke vragen wordt goed ingegaan.

Een eyeopener, interessant en een goede opfrisser.

Doordat je met een gemengd gezelschap van cursisten deelneemt merk je toch dat iedereen dezelfde dagelijkse uitdagingen tegenkomt. Dat brengt interessantie discussies op gang met tips en adviezen van alle cursisten vanuit diverse bedrijven. Erg tevreden over de cursusleider. Iemand met kennis, inzicht en ervaring.

geweldige eyeopener

Ik heb veel inzichten gekregen hoe ik van een "drukke" dag in mijn hoofd naar een gestructureerde dag kan gaan met zelfs nog meer werkzaamheden die ik kan uitvoeren op een dag en dan toch met een gerust hart naar huis kan gaan als ik mjin laptop dichtsla.

oslostraat 40

6135 LM Sittard